Autors Komentāri: 2
Hej!

Jag är ihop med en tjej sedan ett antal månader och vi har det både kul och trevligt tillsammans, men det finns ett område där det är som natt och dag - sexlivet. Själv är jag ganska erfaren och experimentell, medan hon är väldigt traditionell. Det är väl kanske inte något jätteproblem, utan det som stör mig mest är att jag har en gnagande känsla av att det är mest jag som får ut något av vårt samliv. Hon har väldigt svårt att prata om sex, men när vi gjorde det så framkom det att hon tyckte det viktigaste var att jag var nöjd. I och för sig verkar hon inte missnöjd med detta, men jag känner mig rätt knepig till mods när jag vet att vi har sex mest för min skull. Givetvis får hon inte orgasm när vi älskar. Nu kan man tycka att det är lite hysteri kring orgasmer och sex i största allmänhet - som vi har det nu var säkert inte ovanligt förr när synen var den att kvinnan \"ställde upp\" och mannen fick \"komma till\". Eller som när man var tonåring och gjorde sina första erfarenheter - då var man knappast tydlig med vad man ville. Ska kanske tillägga att vi båda är över 30 så vi har sedan länge lämnat tonåren.

Vet ej vad min fråga är. Kanske om ni har några kommentarer eller tips gällande min situation?
2009-02-12 07:42:53
hejhej. Det tog hårt att läsa det där faktist. Man kan väll säga att jag är som den där tjejen. Å jag blev välldigt ledsen över det Caesar skrev, att du gjort slut pga av det.

Jag älskar sex och kan ha det om och om igen, men får iaf inte nån orgasm. Jag älskar min kille, och allt han gör med mej. Får jätte dåligt samvete över att jag inte får någon orgasm, känner mej tom onormal ibland. Fast jag vet ,då mina vänner berättat för mej, att många (nästan hälften) fejkar en orgasm. Ibland har jag ockå tänkt göra det,men det skulle göra mej till en ljugare, skulle kännas som om ja lurade min kille å det vill jag inte.

Då jag aldrig haft en orgasm så upplever inte jag att jag missar ngt då jag inte får det när vi har sex. Ja njuter som bara den och njuter ännu mera då jag ser hur han njuter. =) Därför hoppas jag att du inte har dåligt samveta för att du inte kan få henne dit du kan komma. (min kille hade det förut nämligen) Det gör det bara värre förr henne,för då får hon (jag fick det iaf) bara mera dåligt samvete för ngt hon inte kan påverka.

Lek och ha kul istället!

Ja vet att jag någon gång kommer att få en orgasm, å då kommer det säkert \"komma lättare\" efter det. För då vet jag ju vad som ska göras för att jag ska komma dit...

Jag vet inte om mitt inlägg hjälpte dej något,men ja kände att jag var tvungen att skriva vad jag kände. Å jag hoppas att du inte lämnar henne pga att hon inte får en orgasm,för hon måste älska dej något oerhört då hon inte går till nästa kille för att kanske lyckas bättre där.

Kram kram
2009-02-12 08:06:14