Autors Komentāri: 29
vinja ir sarkamataina.
vinja ir liidere.
vinju miil un ieniist.
vinjai ir sava misija.

bet vinja nav nevainiiga.

2009-03-24 12:25:06
2009-03-24 12:26:28
taa tu esi??
2009-03-24 12:26:42
taa ir seksiigaa bikse
2009-03-24 12:27:31
Nu bet loģiski,jo svilina jau tikai vainīgos.
2009-03-24 12:27:58
svilina harizmaatiskos arii
2009-03-24 12:28:31
Tad velkam seksbiksi uz saarta! Esmu gatavs malku sagaadaat!
2009-03-24 12:29:12
Hell, tu iists saatanists, neshaubiijos
2009-03-24 12:30:22
Vilda, nedzees mani
2009-03-24 12:30:47
-nu lai taa butu seksbikse,seksbiksei butu jaizskrien liidz eggiptei un atpaklj
2009-03-24 12:31:22
DHP, labi nebuusim ljauni - lai dziivo! Pietiktu ar publisku peershanu... Piemeeram, pa pliko Doma laukumaa un ar riiksteem pa d...
2009-03-24 12:33:56
Tom, tu esi izdzeeshams?


Hell, kaapeec pa pliko?
2009-03-24 12:34:56
Harizmātisks,tas ir subjektīvs jēdziens,kuru katrs var definēt kā viņam tas tīk.
2009-03-24 12:36:38
tuareg, harizma vai nu ir - vai nav, tur nekas nav jaadefinee
2009-03-24 12:37:43
DHP, un kaapeec gan nee?
2009-03-24 12:39:30
Harizma. Enciklopēdijā Wikipedia par harizmu ir rakstīts. Jēdziens harizma (grieķiski - kharisma – „dāvana\") visbiežāk tiek lietots raksturojot spējas aizraut un ietekmēt cilvēkus. Parasti par harizmātiskām tiek uzskatītas personas, kuras ir spējīgas viegli piesaistīt uzmanību un aizraut citus ar savām rakstura un/vai izskata īpašībām.

Kaut arī grieķiski harizma nozīmē „dāvana\", būtu nepareizi uzskatīt, ka harizma ir dāvana, kuras ieguve nav atkarīga no mums. Arī dāvanas, ja mēs tās ļoti vēlamies iegūt, tad arī saņemam. Harizmu var uzskatīt par dāvanu, kuru paši mēs varam sev uzdāvināt.

Harizmas ieguvi var pielīdzināt personiskā imidža radīšanai.

Kāpēc pārdevējam jābūt harizmātiskai personai un jārada savs personiskais imidžs? Tādēl, lai klients mūs atcerētos starp daudzajiem „pelēkajiem\" MP. Ar harizmātisku personu strādāt ir interesanti un patīkami (ja harizma ir pozitīva). Ja mūs palūgtu šajā brīdī atcerēties klasesbiedrus, tad prātā vispirms nāktu „sliktie\", kuri ar savu uzvedību bija kā galvassāpes skolotājiem un uzjautrināja pārējos, kā arī „labie\", kuri bija teicamnieki, klases vecākie, olimpiāžu uzvarētāji. Tajā brīdī, kad klientam ir jāizraksta kāds produkts/medikaments, tad pirmais izrakstāmais produkts, kas ienāks prātā būs tās kompānijas produkts, kuras MP klients atcerēsies. Šis impulss ir noteicošais, ja notiek izvēle starp līdzīgiem produktiem. Viennozīmīgi, imidžam ir jābūt pozitīvam, nevis negatīvam, lai klients neatceras MP ar domu, ka nekad šīs kompānijas produktus neizrakstīs.

Kā radīt pozitīvu personisko imidžu un kļūt par harizmātisku personu?

Pirmām kārtām ir svarīgi, lai Jūs ar kaut ko atšķirtos no vairākuma, būtu ar kaut ko unikāls starp pārējiem MP. Visi piekrīt, ka katrs cilvēks ir unikāls, bet pateikt to, ar ko tieši viņš ir unikāls, spēj retais. Svarīgi ir radīt savu unikālo tēlu, jā, savu unikālo preces zīmi klienta acīs, kas nodrošina Jūsu atpazīstamību un garantē kvalitāti.

Ar ko tad varam kļūt unikāli:
- ar noteiktām rakstura īpašībām,
- apģērba elementiem,
- uzvedības stilu,
- ar kādu unikālu hobiju,
- ar biogrāfijas detaļām.
2009-03-24 12:40:31
un viņa ir beigta!
2009-03-24 12:44:32
+++, atkal tavs pesimisms............un nikaa kapu krusti, maini to emo stilinju
2009-03-24 12:45:24
aa tu esi??
šodien 14
2009-03-24 12:51:43
jaa melnmate esi, redzeeju
2009-03-24 12:54:05